Realizacja zamówień

Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym realizujemy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamówienia realizowane poprzez dostarczenie do wybranego miejsca, realizujemy
w dniach roboczych, za pośrednictwem profesjonalnych przewoźników:

  1. Poczta Polska S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa
  2. Geis Point Sosnowiec-Pieńki 7, 95-010 Stryków
  3. DPD Polska ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa

Zamówienia realizowane poprzez odbiór osobisty, realizujemy wnaszej siedzibie w dniach roboczych w godz. 8:00 - 16:00 lub w soboty w godz. 8:00 - 14:00

Wydanie towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu w przypadku obioru osobistego, następuje w terminie podanym w karcie towaru. W przypadku braku takiej informacji, wydanie następuje towaru niezwłocznie i zwykle w ciągu 5 dni roboczych. Do czasu wydania towarów przewoźnikowi lub do siedziby sklepu, należy doliczyć czas dostarczenia, realizowany przez przewoźnika w czasie nie dłuższym, niż 3 dni robocze.

Bieg terminu wydania Towarów rozpoczyna się:

  1. od zaksięgowania przez nas otrzymanej należności – w przypadku wybrania metody płatności z góry
  2. od chwili wysłania przez nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji – w przypadku wybrania innej metody płatności przy odbiorze towarów.

Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.